2009. november 23., hétfő

H1N1 ?


Amint már említettem 12.- én az Idegklinikán jártam, MR vizsgálaton. Miután minden rendben volt, nagy lelkesedéssel fogadtam, hogy egészséges vagyok, a gond az, hogy nem sokáig tartott. 18.-án arra ébredtem, hogy legyötört az élet, vagy csak az időjárás, vagy meg fogok fázni??? Az ég tudja, de nagyon legyengültem, és bíztam benne, hogy egyszerűen csak sok gondom volt mostanában, erre reagálok ilyen laposan. Pécsett jártam, ügyintézni, egész nap fájt a fejem, és valahogy túl meleg volt az évszakhoz képest. Mikor haza értem rögtön megkaptam a választ egy kérdésre, a meleget nem a nap, hanem a láz okozza. 38.5- 38.7 ..Nem túl magas, de mintha 39-40 lett volna. Elkezdett rázni a hideg, és úgy döntött a testem nem kíván felkelni az ágyból. A combomban az izom mintha egyfolytában 3 napig gyúrtam volna, úgy fájt. Kapart a torkom, és még mindig az a szörnyű tompa fejfájás. Letettem volna a fejem, hogy tente, de még a legpuhább párna is nyomta. Így telt el az este, és a másnap reggel is. Aztán csak hőemelkedés, 37.5. Reggel úsztam a vízben, ilyet életemben nem éltem át, mint aki ágyban tusolt. A torkom egyre jobban fájt, éles, szúró fájdalom, de ennyi, mert sem köhögés, sem egyéb, csak torok, és fej. Másnap estére rájöttem új tünet érkezett, szédülök, és hányingerem van. A fejem még mindig szüntelenül fáj. Ma nov 24 van, szárazon köhögök, a fejem nem fáj,(ez az első ilyen nap!), és azt hiszem van egy kis felülfertőzésem a toroktájékon az ég tudja még kezdek- e vele valamit. Hétvégén bementem az ügyeletre beszélgetni, hogy mi is van most a furán betegségemmel, a válasz valószínű új influenza mert olyanok a tünetek, de nem tudják megmondani pontosan, hisz ahhoz 5000 ft- kéne az ÁNTSZ- nél, így derülhet ki a pontos diagnózis. A kérdésemre, hogy most mit is csináljak, hisz gyerekek közt élek, a válasz : semmit. Úgyis mindenki elkapja, pihenjen. Ha az, túl vagyok rajta, remélem mindenki túl lesz, és jól lesz. Alatta is amennyire lehet, és aztán is. Azért jó lett volna tudni biztosan, hogy kit mivel fertőzök meg, vagy , hogy elkerülhető lenne- e a fertőzésük. Maszkban mászkálni, aludni nem egy élmény, ma nem viselem már, de nem tudom tovább adtam- e ismeretlen vírusomat.
Jó egészséget mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése