2011. július 16., szombat

Harry Potter 7/2


Imádtam!
Megnéztem, és úgy döntöttem magamban(aztán hangot is adtam neki lelkesen), hogy a legújabb Harry Potter kasszasiker lesz. Nagyon jó film. Ha valaki szerette a "sorozatot" ezt a részt imádni fogja. Alig bírom ki, hogy ne kezdjem el mesélni a sztorit, bár gondolom a rajongók mind olvasták ezt a részt is. Állítom, hogy a könyv jobb mint a film mert nem valaki más, hanem a mi fantáziánkkal jelenik meg a történet. De ezt a filmet pont az én fantáziámra szabták :) . Nagyon tetszett, és egy másodpercig sem volt fárasztó végig ülnöm. Minden pillanata izgalmakkal teli, és állíthatom, hogy ebben az évben még meg sem közelítette egy film sem . Kevés jó film került mozikba idén, bár van ami felülmúlta önmagát szerintem, de áradozni arról sem tudok. X Man (az elsők ) Nem rossz. Hasonló izgalmakkal mint az elődei. Transformers 3 .

De itt most nem ezekről akartam ódákat zengeni hanem a Harry Potter Halál ereklyéi 7/2 - ről . Ez a történet kellett a végére, hisz ez a sztori így kerek. Nézze meg aki tudja, HA LEHET MOZIBAN :)

1 megjegyzés:

  1. Most olvastam róla a lehúzó kritikákat ,A FILM SZERINTEM AKKOR IS REMEK :))) Imádtam

    VálaszTörlés