2019. július 25., csütörtök

10. szülinap

Januárban volt a blogom 10 éves. Elfelejtettem megünnepelni. Nem ünnepeltem meg azt , hogy ha akartátok ha nem , vettem a bátorságot és elkezdtem rátok ontani a gondolataimat, érzéseimet , és az életemet. Akik itt voltak és itt vannak velem azóta is azoknak köszönöm a kitartást és , hogy a blogon keresztül pl a migrén aura bejegyzéseimnél egymást is segítettétek , és erősítettétek! Csodálatos érzés volt minden alkalommal azt látni, hogy van bennetek bátorság megosztani a történeteiteket, és ahogy erőt adtatok egymásnak, és nekem is. Köszönöm mindenkinek aki hozzászólt a bejegyzéseimhez, és velem volt még ha láthatatlanul is. A blog továbbra is vár benneteket, és továbbra is : Üdvözöllek az oldalamon! Ez a blog én vagyok. Szeretettel köszöntelek a gondolataimban. Írj nyugodtan ha egyre gondolunk, és attól se félj ha más a véleményed. Én mesélek, és figyelek. http://hatborzongato.blogspot.hu/ engem itt is megtalálsz. BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT NEKÜNK ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése