2019. július 25., csütörtök

BAKANCSLISTA , de őszintén!

Sziasztok! Üdv újra itt, és most valamivel szebb témában mint utoljára. Vannak álmok. Nem olyan álmok amit az ember éjjel álmodik, hanem olyanok amikre egész életünkben vágytunk. Vágyak amik a legtöbb esetben csak nagyon ritkán válnak valóra. Sokszor beszélünk róla, hogy ide-oda szeretnék eljutni, de vannak olyan álmok amikre az ember valóban vágyik. Nem mert szép, nem mert mindenki azt szeretné, hanem mert a lelkében érzi valamiért oda tartozik. Vissza húzza a múltja, vagy egy megmaradt emlék előző életéből. Írtam már nektek Rómáról :) Apró gyermekként is éreztem , hogy oda tartozom, és nem nyugodhatok míg "haza" nem jutok. 47 éves vagyok, fakulnak a vágyak, mert a lehetőségek is fogynak velük együtt. Mégis az életem egy részét kiteszi az a pillanat mikor néha titokban becsukom a szemem és anélkül, hogy bármi vissza tartana egyszer csak ott sétálok a számomra létező egyetlen világ közepén. Gondoltam hát átgondolom vajon hová még? Mindenkinek van listája, nekem is van. Ha megjelenne a csodatévő
Mit is kívánnék tőle? Természetesen a gyermekeimnek nagyon hosszú boldog életet, ez nem kérdés. Azt, hogy az ő álmaik gond nélkül váljanak valóra. Itt sem arról van szó, hogy ugyan már mindenki ezt kívánná! Én ezt kívánom! Aztán jöhet a https://www.youtube.com/watch?v=3st-Hai1y54 :) igen ! A világbéke! Föld megmentése, és sajnos sorolhatnám. Szomorú, hogy ennyi kívánságunk lenne. Ha a világ rendben lenne, közel sem lenne ekkora listánk, na de van. Nézzük akkor mire vágyom én . RÓMA ! Álmaim netovábbja a csodálatos Róma .
NIAGARA
Világítótorony ! Igen ! Nagyon szeretnék látni egy világítótornyot !
Egyiptom!
És nem utolsó sorban , számomra a világ legszebb jelensége, csodája: AURORA BOREALIS
Bakancslista! Ti mire vágytok? Van listátok? Ha egy percig elgondolkodtok azon, hogy hová repíthetne benneteket egy varázslat, akkor hová repítene?Milyen álmaitok vannak ami nem pénz, érték, autó, vagy bármi más ami a hétköznapi földi élethez köt benneteket? Mire vágytok amit látni, szagolni, érezni szeretnétek? Ami egy emlék marad a zsigereitekben. Mire vágytok ami után úgy éreznétek igen, így lettem egész ezen a földön. Mi az ami betölthetné az üres részt a szívetekben a lelketekben? Az én üres részem RÓMA Mi az utolsó kívánság? A legutolsó a listán ? : Elszállni a szélben Róma felé :) Ha van egy percetek, írjátok le . Sokan olvassátok a blogom a fejfájás, aurás migrénnel kapcsolatban. Amit nagyon köszönök, hiszen megtiszteltek az érdeklődéssel, és segítetek egymáson is. Most azt kérem írjatok szép dolgokról is. Ami nem fáj, hanem boldoggá tesz benneteket. Írjátok le amellett, hogy az első kívánság fájdalom nélkül, és félelem nélkül élni, mi lenne ami ez után jön? Mi a ti listátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése