2019. július 4., csütörtök

Angolul beszélgessünk :)

Átkutattam az internetet, és bármennyire is könnyűnek tűnik, mégsem az, hogy találjak legalább egy normális embert akivel lehetne angolul beszélgetni. Szóval arra gondoltam talán akad olyan az olvasók között aki tud segíteni nekem ebben. Angolul tanulok, és jövőre érettségizem.(remélem sikeresen :) ) Beszélgetni szeretnék, de nem egy témára szorítkozva.Akikkel sikerült beszélgetnem eddig Angol anyanyelvű emberek "segítségével", Lassan bármelyik angol lányt el tudnám csábítani, de nem hiszem, hogy ez lenne az érettségin a cél. A Trónok harcát is majdnem betéve tudom, tehát ha szóba kerülne némi középkori gyilkosság vagy sárkányok, gonosz királynő és kivégzések talán azzal is elboldogulok. Itt is az lehet a gond, hogy talán királynőre lenne esély, de biztos, hogy nem ebben a formában. Nagyon nagy szükségem lenne arra, hogy szóban is tudjak valakivel beszélni, de erre úgy tűnik elég csekély a lehetőségem. Szükségem van rá, hogy meg merjek egyáltalán szólalni egy olyan nyelven, amiről az agyam lassan elhiszi, hogy nem valami tünde nyelv amit csak én értek, hanem valóban létezik :D Röviden! Kérlek benneteket ha van valaki akinek lenne egy kis ideje beszélgetni az élet kis, és nagy dolgairól angol nyelven. Pl skype vagy messenger, írásban , szóban, akkor írjon nekem. NEM TANÁRT KERESEK! Beszélgetni szeretnék, átlagos dolgokról, kedves emberekkel! ANGOLUL! :D Nekem az sem baj ha neked sem megy olyan jól, majd jókat nevetünk. Hogy nincs aki kijavítson? Majd nevetünk azon is, a lényeg, hogy szólaljunk meg, és valósággá válik :) Köszönöm előre is ha valaki segítene nekem ebben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése