2011. szeptember 10., szombat

Migrén


Mert soha nem figyelünk a jelekre!!!!
Migrén. Gyűlölöm. Ilyen kegyetlen , és félelmetes idegrendszeri szadizást nem tudott volna kitalálni senki csak is az emberi test. Ó, hogy fáj, és mennyire szörnyen múlhatatlan. Csak zakatol bent a fájdalom a fejemben, a nyakamban. Lüktet minden mozdulatra, mintha együtt mozogna velem, és nem szűnik meg hiába tömöm tele magam bármivel ellene. Kegyetlen fájdalom, annyira gyűlölöm. Legszívesebben ordítanék, hogy valaki segítsen, de hiába tettem eddig is csak gyógyszerrel tömtek. Amúgy meg ordítani sem mernék, hisz minden hang kiadásával csak fokozom a lüktetést. Titkon arra gondolok milyen jó, hogy nem vagyok szénanáthás, vagy megfázva. Istenem mi lenne velem ha tüsszentenem kellene, lehet mint egy légballon durranna szét a fejem.
Előzmény!!!
Migrén aura.
Ó te édes fényes aura. Ragyogó , és idegesítő fél világot eltakaró fényesség. Tegnap reggel kapcsolták fel a fényt nekem, és tudnom kellett volna, hogy miért. De eddig csak ragyogott, és kedves olvasóim által leírt migrén elmaradt , nem jött, senki nem is hívta, de jó volt ez így.
Persze volt már migrénem, 12 évesen először, és követett idáig, de más kezdő jelekkel. A fájdalomból ahogy alakult tudtam, hogy ez az lesz. Mindjárt betoltam pár fájdalomcsillapítót, és volt bizony, hogy elszelelt ahogy kezdődött úgy ment el. Enyhe lüktetéssel. Oly régóta írok erről, és olvasom amiket írtok nekem, mégsem figyeltem oda. bal szem, ragyog a fél világ, enyhe fájdalom bal oldalon. Na mi is az????
Jesszus most már nem tévednék. Azóta fáj, és fáj, és lüktet. Ötféle gyógyszer van bennem. Kérdezzék meg jól vagyok-e !! Nem nem nem nem.
Tudom, hogy elmúlik, meg viseljem el, de nagyon - nagyon fáj a fejem :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése